Re: Help FAST.. Do dokonania wyboru zakupu INTEL-AMD

Autor: Pawel Dude (koles2001_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 13:15:57 MET DST

JHamer <jkhamer_at_wp.pl> napisał(a):

> mam 256ddr, athl1.4 igf2mx400 i śmiga aż miło 133/133
> i jaki problem z athl xp ? nowy bios do płyty i oki
> chyba, że nie masz na co wydawać kasy...:-))
> cu

Problem jest taki ze no gry chodzą jakoś tak słabo, nieraz musze instalowac
pare razy wina żeby wszystko chodziło oki. Grafa chodzi jakos jakos jak sobie
zainstaluje detonator bo bez to lipa nic nie chodzi oki nawet przeskoki sa na
colinie 2 i nawet comandosi 2 przy pszesuwaniu chodza do bani. Athlon xp
jakoś wy mówicie że jest dobry ja też tak myśle ale kolega szprzedawca mowi
że to lipka. Ogulnie to nienarzekam na mojego athlonka 1.2 ale tylko wgrach
mam problem z nim no i z zgrywaniem danych na dysk z cd (ale to już inna
sprawa) płyte już zmieniałem maiałem wcześniej k7vza ale nic nie pomogło.
Więc pomyślałem że sobie zmienie procka i może właśnie na celerona. Bo nie
mam więcej kaski na pentium 4. Wiec powiedzcie czy chociaż ten celeron jest
dobry? HElp fast dzieki