Re: hp dj 845c

Autor: adpiter_at_poczta.onet.pl
Data: Thu 09 May 2002 - 12:00:19 MET DST

mozemy spekulowac...:
Byc moze system sam chcial zainstalowac sterowniki, ale nie dokonczyl
instalacji (powinien byc wtedy konflikt w menadzerze urzadzen).
Wtedy:
włóż plyte instalacyjną HP i uruchom kreatora instalacji krok po kroku.
Dojdź do momentu, w którym mozna wybrac opcje Odinstaluj "coś tam" (nie
pamietam jak to dokladnie sie nazywa, ale dotyczy sterow drukarki i
oprogramowania), i dajesz odinstaluj. Gdy zakonczy odinstalowywanie, znow
uruchom kreatora instalacji i zainstaluj ją od nowa.

U mnie cos takiego sie raz zdarzylo pod w98 i pomoglo. Jednak nie wiem czy
jest to twoj przypadek.

pozdr, piter