problem z notebook`iem i dyskiem

Autor: rafaello33 (rafaello33_at_wp.pl)
Data: Thu 09 May 2002 - 08:50:51 MET DST

mam notebook`a Medion Computer P100 - GREEN 751
i mam problem ze startem z dysku twardego, tzn.:
mam dwa dyski jeden seagate 126 MB i toshiba 216 MB
po wlozeniu ktoregos z nich do notebook`a startuje napis fixed disk... a
takze bios (phoenix v.4.04 z 1996r.) widzi prawidlowo dysk jako master
po starcie z dyskietki startowej nie widzi c:\, czyli dysku i gdy uzyje
fdisk`a jest napisane, ze nie zdefiniowanych zadnych partycji, wec tworze
partycje na koniec restartuje, zeby sformatowac i nic to samo
wiec zrobilem inna probe:
po przylaczeniu do normalnego Pc`ta elegancko sie formatuje i nie ma
badsektorow
i znow wkladam do notebooka (raz widzial w fdisku partycje, ale tylko raz) i
to samo
nie moge sobie z tym poradzic, co moze byc przyczyna
bylbym bardzo wdzieczny za pomoc
z gory dziekuje
pzdr
Rafal