Re: Maxtor - halas

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:09:37 MET DST

> daj go na dno obudowy na gumowych nogach itp, pozatym mogles kupic
barakude
> 4 - nic nie slychac (cichce glowice ONLY) talerze, silnik sa jak martwe -
> ciche ;)

dam ta gabke czy gume na koncu - wolalbym zeby dysk byl przykrecony
i stabilny (czasami przestawiam obudowe i nie chcialbym zeby dysk na dnie
obudowy
gdzies sie przesunal i w cos walnal)

no tak moglem kupic barakude - juz tyle widzialem zwalonych seagatow ze mam
do nich niechec (nie mowie o najnowszych barakudach)
Patrzylem na testy w sieci oraz co mowia grupowicze na p.c.p.

to ze dysk jest calkowicie cichy dla mnie nie byloby takie super
- przynajniej wiem czy cos sie w kompie dzieje lub czy windows sie powiesil

chodzilo mi tylko o prace silnika, dzwiek glowic mi az tak nie przeszkadza.

Poza tym mozna sciagnac ze strony maxtora programy do przestawiania
trybu glosnosc/szybkosc oraz jest jeszcze jakis drugi do weryfikacji zapisu
Jednak tym raczej lozysk nie wycisze :)