Re: Herce a zdrowie

Autor: slawek_xl_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 08 May 2002 - 22:36:40 MET DST

> Do ustawiania częstotliwosci odświeżania dla wybranych rozdzielczości
> pod dosem są specjalne programy, niestety nie pamiętam dokładnie nazw
> ale poszukaj na stronie producenta karty graficznej albo w jakimś
> pakiecie vesa extenderów.

Dzięki za chęć pomocy ale zbadałem ten problem dość głęboko (kiedyś też pytałem
na grupach) i wiem że akurat tutaj nic się nie da zrobić. No chyba że samemu
oprogramować obsługę grafiki a to byłoby zbyt kosztowne. Te wszystkie TSRy
(typu VBE, unirefresh, vbehz itd, itp) nic nie pomogą. Sprawdziłem na Rivie
TNT2 Pro, Savage4 Pro i Matrox G400. Niestety...
Zresztą do wspomnianego programu zaglądam już coraz rzadziej bo kupiłem inny
windowsowy i tylko od czasu do czasu uruchamiam go żeby przenieść coś z
archiwalnych opracowań. Na szczęscie mam ten stary monitor :-)

pozdrawiam
Sławek