Re: :: ESPON C40 - jak zmienic tusz?

Autor: volcan (cool_komputery_at_interia.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 19:57:22 MET DST

> Musze wydrukowac pewne pomoce naukowe,a mi sie tusz skonczyl ( mam
> zapasowy ) :
>
> Instrukcja gdzies gleboko, a ja zapomnialem jak zmusic drukarke zeby mi to
> umozliwila...

No jak sterownik nie proponuje wymiany, to przechlapane (ale tylko do
pewnego stopnia). Trzeba puścić drukowanie czegoś na szerokość całej strony
i w odpowiednim momencie wyjąć wtyczkę zasilania. Głowica zatrzyma się.
Wtedy wyjmujemy nabój, zamykamy klapkę i włączamy drukarkę.
Drukarka zorientuje się, że nie ma naboju - sterownik uruchomi procedurę
instalowania naboju, elegancko napełni głowicę i będzie można drukować.

Metoda jest drastyczna, ale w 100% skuteczna.
Pozdrawiam :)