problem z logowaniem na ftp

Autor: croul (croul_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 19:56:52 MET DST

Mam problem z logowaniem sie na ftp kumpla.
Wszystko idzie ładniutko, szybciutko na początku, a potem ściągają się
katalogi sciągają aż w końcu się nie ściągają i pozostaje tak jakby pusty
katalog, jakby nic na serwerze nie było.

Na inne serwery moge się bez problemu logować, a do niego inni też bez
problemu sie logują.
Mamy sieć lokalna i nie mam swojego ip. Uzywałem już trybu pasywnego i też
nic.

Pomóżcie.

croul_at_idea.net.pl