Re: drukowanie w dosie a printserwer

Autor: Stanislaw Chmielarz (schmielarz_at_uniprojekt.com)
Data: Wed 08 May 2002 - 16:17:30 MET DST

In article <abb4qv$2ul$1_at_kujawiak.man.lodz.pl> "Benke" <rabenke_at_interia.pl> writes:
>From: "Benke" <rabenke_at_interia.pl>
>Subject: drukowanie w dosie a printserwer
>Date: Wed, 8 May 2002 14:15:21 +0200

>mozliwosc przekierowania wydruku DOS na print serwer (a konkretnie na
>drukarke) z komputera na ktorum jest zainstalowana drukarka serwerowana

Printserver to jest komputer. Problem moze byc czy masz pod DOS program do
przechwycenia odwolania do portu LPT do programu wysylajacego te dane przez
siec do Printserver'a. Takie programy dla np.: Printserver'ow AXIS istnieja
pod W95 czy dla Twojego printservera istnieje pod DOS tego nie wiem.

--
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com