Re: Pare pytan o "klasyczny" sprzet.

Autor: anime_pl_at_poczta.onet.pl
Data: Wed 08 May 2002 - 16:19:08 MET DST

> takie urzadzonko, ktore zmienia laptopa w "duzy" komputer typu desktop i
> daje mu mozliwosc wymiany danych miedzy kompami...

I pewnie te urzadzonka nie byly uniwersalne i ciezko bedzie mi je dostac.
Potrzebuje do tego laptopa sieciowke, a nawet PCMCIA tam nie widze.

> sprawdz czy masz sterowniki do tego laptopa - do nich sa zazwyczaj specjalne
> programy do hibernowania...

Nie mam:( I chyba ciezko mi je bedzie znalesc jezeli laptop zostal
wyprodukowany z 9 lat temu przez nic nie mowiaca firme Masta.

Pozdrowienia,
Dinthalion
dinthalion_at_o2.pl