Re: CDROM LG 52x + UDMA :>

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Wed 08 May 2002 - 12:48:43 MET DST

Użytkownik <yablon_at_wasko.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Piotrek [tatool]" <tatool_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
>
> no faktycznie ten model tez pracuje na Multi-DMA 33
> http://www.lge.pl/product/multimedia/optical/cd_rewrite/GCE-8160B.pdf
>
> Zdaje sie ze maja blad na
> http://www.cdrinfo.pl/software/stronaspw.php3?oneid=1294093559

Swoja droga to ciekawostka

Na polskich stronkach LG podane jest ze nagrywarka GCE-8160B posiada
interfejs Multi-DMA 33
http://www.lge.pl/product/multimedia/optical/cd_rewrite/GCE-8160B.shtm
http://www.lge.pl/product/multimedia/optical/cd_rewrite/GCE-8160B.pdf

z drugiej strony... LG w USA podaje PIO-4
http://www.lgeus.com/Product/CD/GCE_8160b.asp
http://www.lgeus.com/pdf/GCE_8160b.pdf

zeby bylo ciekawiej niemiecka srtonka podaje PIO-4 i Multi-DMA 2
http://www.lge.de/data/cat_templ/daten/Gce-8160.pdf
W koreanskich stronkach nie moglem sie polapac ale pewnie i tak by mi to nic
nie wyjasnilo :))

no i badz tu madry i pisz wiersze...

Czy ktos moglby mi przyblizyc roznice miedzy PIO-4 , Multi-DMA 2 i Multi-DMA
33
Kiedys gdy podlaczylem HDD z ATA100 do BXowej plyty, to bios zdetektowal go
jako DMA 5 (albo PIO -5 - nie pamietam dokladnie). Oczywiscie o transferach
na poziomie ATA100 nawet nie marzylem :)

Pozdrawiam Yablon