Re: co lepsze?

Autor: =Kanku= (k4nku_at_o2.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 12:34:49 MET DST

> Powinno starczyc na D1000 i KyroI , a moze nawet na KyroII.

Nie wiem co ty sie naczytales o Kyro, bo ja mialem przyjemnosc posiadac te
karte prze z miesiace i nie bylem zadowolony to malo powiedziane.
Robilem przerozne testy, benchmarki i nie moglem uwierzyc , ze takie szumnie
raozglaszane inteligentne jadro moze miec tak slaba wydajnosc - czary
goryczy dopelnil fakt, ze spalilo sie wyjscie telewizyjne (niz tad niz owad
:).
W 3D marku Kyro osiaga 2 razy gorszy rezultat od Geforce'a o takiej samej
cenie.