Re: TFT - czy juz ??

Autor: Piotr J. Podsiadly (ppodsia_at_interia.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 12:06:53 MET DST

> Bardzo dobre panele produkuje Fujitsu ale nie wiem jaki producent instauje
> te panele u siebie ...
Moze fujitsu-siemens? widzialem taka 15 LCD w selgosie

> Za 3000zł masz cudownej klasy monitor 19" iiYamy
mowisz o crt 19" iiyamy, moze jeszcze z glosniczkami w podstawie?
Kumpel kupil takiego, wybieralismy z 3, wszystkie podlaczone do kompow z
identycznymi kartami grafiki, i ciezko bylo wybrac, bo o ile nieostre rogi
dawalo sie jakos wyregulowac, to 2 mialy nierownomierny kolor, a dodatkowo w
jednym wchodzilo pole magnetyczne z glosniczkow na kineskop. W sumie u mnie
w pracy stoja 4 takie iiyamy, a przebieralismy chyba w 10 egzemplarzach...

Pozdrawiam
Piotr J. Podsiadły