Re: Wiatrak w obudowie - czy jest sens instalowac? - ciszej

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 11:41:16 MET DST

> Mam Chiefteca i Codegena. Owszem, ta pierwsza to wyzsza klasa jednak
Codegen
> i tak sie wyroznia od innych. Nie jest wcale zly, dosc duzo wytrzymuje i
> jest naprawde cichy. Pozatym Chieftec ma kabelek ktory podlaczamy do plyty
> znamy obroty, dodam ze zalezne od temperatury.

ja mam tak samo w Enlighcie - tez ma ten dodatkowy kabelek do zczytu obrotow
wentylatora, a co do Codegenow to chyba zalezy od serii - mi spalily sie 2 w
krotkim czasie znam tez kilka osob ktore mialy to samo, ale znam tez osoby
ktore trafily na "dobre" egzemplaze (Codegeny jeszcze nie trzymaja napiec) -
generalnie z Codegenem jest jak z plytami glownymi ECS mozesz trafic na
dobra albo na zla, a jak kupujesz cos pozadnej firmy szansa ze trafisz na
bubel spada praktyczni do 0

pozdrawiam