Re: Flatron 915 FT Plus i ostro?ć obrazu

Autor: Okrzem (okrzem_at_interia.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 10:21:45 MET DST

> LG faktycznie się wyrabia ostatnio.
> Kiedyś miałem kontakt (2 lata temu) z "dobrą 15"...
> Oczy miałem pełne łez po 5 minutach od tej "ostrości"...
> ale to się zmieniło na szczęscie dla użytkoników LG...

Na szczescie nie odczuwam zadnych dolegliwosci po spedzeniu przecietnie 9 h
dziennie, ale warto tez wpsomniec, ze roznica w cenie jest spora miedzy tymi
Twoimi zyletami a Lg... Zastanawialem sie nad Nec 95f, ale wcale mnie nie
powalil, a te zylety jakos wg mnie za wysoko stoja, dlatego wybralem jakis
kompromis - Flatron. Wciaz podkreslam ze to moje jak najbardziej subiektywne
doznania.

Pozdrawiam

Si