2 urzadzenia na jednej tasmie - jaka predkosc?

Autor: Raf (raff_at_2com.tw)
Data: Wed 08 May 2002 - 10:20:06 MET DST

Witam.
Wiem, ze szybsze urzadzenie master pracuje z szybkoscia slave'a, jesli jes
wolniejsze, ale mam watpliwosc: Czy jest tak tylko podczas wzajemnej
wspolpracy tych urzadzen czy zawsze? Mam na 2 kanale nagrywarke, i
zastanawiam sie, czy jak jej nie uzywam to moze jest wszystko ok? Bo dysk to
szybki maxtor 7200, bez sensu byloby go zwalniac.

--
Pozdrowka
Raf