Re: Przeróbka Yamaha 8424 na 8824

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 09:36:50 MET DST

> A Yamaha 8424 i 8824 też się prawie niczym nie różnią,
> tyle że 8824 ma CD-Text. Dużo wypalam CDRW i przydało by mi się x8 :)
> A firmware z 8824 jest nieco większy i program flash'ujący się pluje :(((

a nie jest przypadkiem tak ze napedy nagrywajace plytki CDRW z max
predkoscia 4x maja inny typ laser niz te ktore moga nagrywac plytki CDRW
HIGHSPEED czyli od 4x w gore
na nowym napedzie powinienes nagrac i zwylke CDRW i CDRW HIGHSPEED, a na
starszym tylko te zwykle CDRW (mi nigdy sie nie udalo nagrac CDRW HIGHSPEED
na "starym" HP 9100i - 4x dla CDRW)
BTW to tylko teoria nie poparta doswiadczeniami z zadnym z ww napedow Yamahy

pozdrawiam