Re: PDF - jak zrobić z doc-a ?

Autor: benek (benek.benek_at_wp.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 09:27:15 MET DST

> Szukam programu do zamiany programu w Microsoft Word 2000 (doc) na format
> PDF. Wiem, że robi to Adobe Acrobat lecz nie chce wydawać dużej kasy aby
> zmienić dwa pliki na format pdf. Czy jest jakiś inny program, który to
robi

jest np tu http://www.pdf995.com/ (pdf995) - tylko wczesniej przeczytaj
readme.txt (instalowanie drukarki Apple II NT itp)
- program emuluje drukarke PostScriptowa ale zamiast drukowac zapisuje plik
do PDFa
- program darmowy - laczy sie ze stronami sponsorow po wykonaniu zadania,
jak sie zarejestrujesz (to kosztuje) to juz sie nie laczy
- pamietaj tez zeby po zainstalowaniu w ustawieniach drukarek (panel
sterowania) odpowiednio skonfigurowac czcionki bo inaczej zamiast polskich
znakow bedziesz mial krzaczki lub litery beda niewyrazne/rozmazane...

pozdrawiam