Re: Jaka max grafika na Asus P3B-F ???

Autor: harpy (harpy_at_NOSPAM.poczta.gazeta.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 08:00:35 MET DST

> Możesz włożyć co chcesz, nie będzie problemu.
> Dlaczego niby GF miałby nie działać ?

nie napisałem, że miałby nie działać ;o) Napisałem, że ostatnio troche się
pogubiłem z tymi ich oznaczeniami (ti,mx...itp.). Wiem, że jedne chodzą na
sdram'ach a inne na ddr'ach. Swego czasu trzeba było mieć chyba min. 250W
zasilacz i mocniejszy procek, bo grafika też ciągnęła trochę prądu...
Dlatego prosiłem o jakieś konkretne modele polecane przez was, które są w
porządku. A jak widzę mogę kupić dowolny akcelerator i nie będzie problemu ;o)

pozdr.
harpy