Re: Barracuda IV 33/66/100 -- program do przestawiania.

Autor: Leszek Ciszewski (prosze_at_czytac.fontem.lucida.console)
Data: Wed 08 May 2002 - 01:28:31 MET DST

"Ulcia" <ulamitura_at_poczta.onet.pl>

na moja prośbę dała głupią odpowiedź... : (

> Do ściągnięcia ze stronki seagate'a

Ale skoro jestem mściwy, więc się zemszczę!
I to bez skanera! Z ręki! (a raczej z ucha)
Szeczególnie na tę właśnie okazję!

W labiryncie ulic szukasz mnie w każdą noc, by
mnie wyrwać z tłumu i zabrać stąd tam gdzie nas
otuli wieczorną mgłą nowy i nieznany ląd.
Będziesz Tezeuszem -- ja Ci dam swoją nić;
znjadziesz nocy klucze, lecz ufaj mi!
Szczęścia Cię nauczę ze źródeł pić,
ale do mnie znowu przyjdź!
Za wszystkie noce daj mi tylko jeden dzień!
Niech cały świat o tym wie, że jawą stał się mój sen!
Za wszystkie noce daj mi tylko jeden dzień!
Niech cały świat o tym wie, niech o tym wie!

Inną idziesz drogą poprzez ten dziwny świat,
innym służysz bogom -- nie tym, co ja.
Trudno ruszać w pogoń za blaskiem dnia.
Bierzmy to, co los nam da.
Będę Twą Aridną, zanim się
zbudzi świt, zanim gwiazdy spadną,
a jasny pył rzuci iskry dawno
pogodnych dni, których Ty nie dałeś MI!
Za wszystkie noce daj mi tylko jeden dzień!
Niech cały świat o tym wie, że jawą stał się mój sen!
Za wszystkie noce daj mi tylko jeden dzień!
niech cały świat o tym wie, niech o tym wie!

Autor boota będzie teraz miał powód do
napisania listu miłosnego do Adama Buse. :)

Powodzenia. :)
Program nadal potrzebny. :)

lc.