Re: isdn

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 01:24:13 MET DST

"Adek" <adekzx6r_at_poczta.onet.pl> wystukał
(news:ab85bi$emi$1_at_news.tpi.pl):

> W firmie sa 3 komputery i mam pytanie (mam nadzieje ze to nie NTG)
Nie, czemu?

> jak najlepiej zorganizowac polaczenie aby wszystkie 3 komputery
> mialy dostep do internetu.
> Dodam ze wszystkie maja karty ISDN.
Zalezy jak siedza w sieci. Jezeli sporadycznie - to do kazdego kabel i
konfiguracja laczenia na 1 kanal.
Przy czestych polaczeniach (lub non stop) mozna na 1 polaczyc oba
kanaly i udostepnic dla 2 pozostalych (sprzedajac 2 karty ISDN, kupujac
3 sieciowe i jeszcze na piwo zostanie).

> Czy mozna zrobic tak aby 1 komp kozystal z 1 kanalu a 2 komp z
> drugiego i udostepnialby polaczenie trzeciemu?
Mozna, ale to mniej wygodne. I dlaczego 1 ma miec 64 kbps, a drugi z
trzecim po ~32 kb?
Pozdrawiam
Egghead

--