cicha bestia, czyli ktora?

Autor: Witold Wladyslaw Wojciech Wilk (maniack-news_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 00:09:53 MET DST

z tych trzech dyskow:
Seagate U6 80giga
Seagate Barracuda 4 80giga
Maxtor D540X 120giga
Maxtor D720X 80giga

dobrze mysle, ze najcichsza bestia to D540X 120giga? ten mi najbardziej
wielkoscia odpowiada, nie musi byc szybki, ale ma byc duzy... kwestia
wytrzymalosci dysku jest taka sama - porownywalne. Ale zalezy mi na jak
najcichszym. Osluchiwalem 7200rpm i byly w miare ciche. Zalezy mi na duzej
ciszy przy _WIROWANIU_ talerzy, nie pracy glowic (choc tez mile) - dysk
bedzie zapewne dluzej wirowal, niz pracowal. O opinie prosze ludzi z
cichymi kompami :) bo ja mam tak wyciszony, ze slysze tylko szum
elektroniki w zasilaczu i dysk, wentyaltory ledwo chodza na 4-5V.

Maxtor jest gute? (btw: akurat mam na takiego cudaka kase :) ).

--
|_Witold_Wilk____<maniack_at_zawilcow.tyc.katowice.supermedia.pl>_|