Problem z monitorem

Autor: bremda (bremda_at_interecho.com)
Data: Tue 07 May 2002 - 21:27:22 MET DST

Po wlaczeniu zasilania zawsze przez moment pokazywal sie na monitorze
komunikat SAVE MODE po czym następowaly rutynowe okna wgrywajacego sie
Windowsa i po chwili sprzet byl gotowy do uzytku.

Konczac prace jednego dnia wszystko funkcjonowalo bez zstrzezen, nic nie
robilem z karta graficzna, rozdzielczoscia, odswiezaniem itp. i system
zamknal sie calkowicie prawidlowo.

Przy nastepnym uruchomieniu zamiast zwyczajowego Save Mode pokazal sie na
monitorze komunikat AGING MODE i podczas wgrywania Windowsa ekran z obu
bocznych stron zostal znacznie zmniejszony. Jednak po wgraniu Windowsa ekran
wrocil do normy i dalej wszystko funkcjonowalo prawidlowo. Ale przy
zamykaniu ekran znow ulegl takiemu samemu zmniejszeniu. Zainstalowalem na
nowo sterowniki do karty dzwiekowej, kombinowalem na wszystkie sposoby z
rozdzielczoscia itp. ale niestety nic to nie pomoglo. Odlaczylem monitor od
komputera i po wlaczeniu samego monitora do gniazdka rowniez pokazalo mi sie
to nieszczesne AGING MODE. Monitor Optiview 15 l.

Gdyby ktos moglby mi podpowiedziec co sie stalo i jak problem rozwiazac bede
bardzo wdzieczny.
Bardzo przepraszam za ten eleborat ale chcialem w miare jasno ten problem
przedstawic.

Pozdrowienia dla wszystkich,
Roman