dobry sklep z komputerami w krakowie?

Autor: bepalka_at_poczta.onet.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 20:58:10 MET DST

nie bylo mnie w kraju przez 2 lata i kierujac sie wiedza sprzed wyjazdu
kupowalem niedawno komp w xxx, onegdaj znanym z dobrej obslugi, nie
sprawdziwszy uprzednio konkurencji.
zawiodlem sie dosc solidnie - nie dosc ze skladak byl gotow 3 godziny po
umowionym terminie (ja w sklepie z dziecmi) w domu okazalo sie ze modem nie
dzialal, najblizszy termin wymiany za 2 dni. po wymianie modemu na nowy -
dzwiek trzeszczy niemilosiernie. do tego sprzet jest bez zadnej dokumentacji i
mozna sprzedawac im stare podzespoly (!).

czy wszystkie sklepy w krakowie sa rownie kiepskie? czy ktos zna uczciwe firmy
sprzedajace po konkurencyjnych cenach w krakowie?

pozdrawiam

bepa