Re: Stare simmy 30pin - skad zdobyc?

Autor: aleph (aleph_at_polanet.trzepak.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 20:49:44 MET DST

Użytkownik <benek_at_address.in.sig> wystukał(a) co następuje:

> Cześć,
> Czy ktoś z grupy nie orientuje się skąd mógłbym
> zdobyć stare simmy 30pin, takie jakie były montowane w
> kompach 386 i 486? Chodzi mi o pojemności większe od
> 1MB.

Trzeba mieć duuuuuużo szczęścia, jak już znajdziesz w jakimś malutkim
sklepiku, żeby sprzedawca nie chciał za te simmy lecieć na karaiby.
Poważnie, jak już ktoś ma te simmy to chce ciekawe sumy za to.

A gdzie znaleźć - w małych sklepikach, ew. na jakiejś giełdzie komputerowej.
Pismo Święte mówi nam: "Szukajcie aż znajdziecie"

Pozdrawiam.

Aleph.

--
PAMIĘTAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskończoną petlę
w zaledwie cztery godziny

aleph(at)polanet.trzepak.pl