Maxtor - halas

Autor: ritek (ritek_at_go2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 19:15:06 MET DST

mam maxtora 7200 60GB kupiony jakies 2 tyg temu

czy te dyski sa glosne ? (chodzi mi o dzwiek od silnika a nie glowic)
jak sie wlaczy komp to sie rozkreca i pozniej jest taki dokuczliwy gwizd -
po pewnym czasie
glowa boli
jak sie wylacza to jest jakbym wiertarke wylaczal

co ciekawe po wylaczeniu obroty silnika slychac az do samego "konca"
(zatrzymania sie silnika)
gdy trzymam dysk pracujacy w reku jest o wieeeele ciszej
gdy wykonuje energiczne rychy dyskiem wokol osi jego silnika slychac krecace
sie talerze - co tam
za lozyska zastosowano ? - a moze szczotki ???
(jest glosniejszy niz stare zuzyte dyski)

poprzedni IBM byl glosniejszy jesli chodzi o glowice ale z silnikiem bylo
duzo lepiej bylo slychac
gwizd przy wzroscie obrotow i pozniej juz w miare cisza

czy moglo sie cos z lozyskami stac ?
(wydaje mi sie ze tuz po zakupie bylo ciszej)
(jak nie bedzie innego wyjscia posluze sie gabka - trudno)
poza tym wszystko jest ok.