kopia całego systemu

Autor: ector (seejack_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 14:18:34 MET DST

Witam.
Czy jest jakiś sposób na zrobienie kopii całego systemu , żeby nie
instalować go za każdym razem? Wiem, że dużo o tym było na grupach. Dobry do
tego jest Norton Ghost ,ale z tego co mi wiadomo robi on kopię na
drugim dysku , a ja mam tylko jeden (nagrywarki też nie posiadam).
Próbowałem skopiować system na inną partycję, ale dos nie obsługuje gługich
nazw plikow i wychodzi z tego niezła sieczka.
Napiszcie jeżeli jest na to sposób.

pzdr
  ector