Re: seagate czy maxtor

Autor: JaKo (stkolodz_nospam_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 18:12:44 MET DST

On Tue, 07 May 2002 16:43:53 +0200, Andrzej Pinczuk
<andy.SPAM.PRECZ_at_send.pl> wrote:

>Niektorzy wiedza, bo maja z tymi dyskami do czynienia :-)
>Swojego maxtora D740X w domu slysze dość wyraznie przy starcie,
>czego o B4 nie da sie powiedziec.

A ten Maxtor to jaki model - na zwyklych lozyskach czy FDB?
Bo jak na zwyklych to nie mozna porównywac.
Naczytalem sie jakie to Barracudy sa ciche, mam Fujitsu
40GB na FDB, mialem skladac komputer, mysle sobie:
kupie Barracude IV, jak bedzie lepsza to opchne swoje Fujitsu
a zostawie Barracude, jak gorsza to zostawiam Fujitsu.
Po odpaleniu B IV juz nie twierdze ze jest cicha.
Twierdze ze to Fujitsu jest ciche a B IV moze cichsza
niz inne dyski dostepne w tej chwili w handlu ale znowu nie taka
rewelacja jak sie wszyscy rozpisuja.
Chyba ze mi sie felerny egzemplarz trafil.

JaKo