Re: Czy to już zejście procka???

Autor: Egghead (egghead_at_wp.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 17:14:14 MET DST

"piotrek marczak" <origin_at_wp.pl> wystukał
(news:ab87m8$uh8$1_at_news.lublin.pl):

> a mozecie mi powiedziec jak uniknac ukruszenia?? bo rozumiem ze
> mozna procka zepsuc jak sie zaklada wentylator, tak? bo ja swoj
> wentylator musialem zakladac "na chama" i wlozylem w to naprawde
> duzo sily (duron).
Przymierz, sprobuj - jezeli jest ciasno trzeba troche przygiac docisk i
sprobowac znow - az do skutku (ma zatrzasnac sie umiarkowanie lekko - z
wyczuciem). W dobrych radiatorach taka operacja jest na ogol zbedna.
Pozdrawiam
Egghead

--
Linux? Powinni tego zabronić!