zamraza sie windows me

Autor: damian (dar_wit_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 15:43:29 MET DST

Nastepujacy problem. Mam Me, karte nVidie TNT M64, Duron 850. Od poczatku z
ta konfiguracja mialem same problemy - na dodatek kupiony w Oszolomie, wiec
nie moge teoretycznie poczarowac w srodku.
Ostatni problem to po odpaleniu kompa, po niedlugim czasie minuta 3 minuty,
wiesza sie mi komp - kursor staje.... Przy twardym resecie na dodatek wiesza
sie zanim wejdzie jeszcze do windowsa. w sumie nic ostatnimi czasy nie
robilem, wiec dziwne to troche. Na dodatek, Probuje odtworzyc kopie z
przywracanie systemu i wtedy tez sie wiesza. Mialem wyeksportowany rejestr
wiec go wgralem ale nic nie pomoglo. Teoretycznie moze to karta, ale
probowalem wgrac 4 in 1 i tez sie powiesil - zaczyna mnie to irytowac, bo
padl mi w tym samym czasie CD Rom - ale to nie powinno miec zwiazku. Ktos
moze mi pomoc?
damian