Re: nagrywarka Philips PCRW 3210K ? (32x10x40)

Autor: yablon_at_wasko.pl
Data: Tue 07 May 2002 - 15:10:00 MET DST

Użytkownik "leviathan" <roberrrcik_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Moze pare opinii na temat tego sprzetu? Nigdy nie mialem nagrywarki
Philipsa
> jak sie one sprawują w poruwnaniu z konkurencją?

Nie wiem jak sie zachowuje dokladnie ten model, ale z moich doswiadczen z
napedami Philipsa lepiej trzymac sie od nich z daleka. Sprzet audio robia
przyzwoity, napedy nie bardzo :(. Mialem doczynienia z 3 nagrywarkami
philipsa (starsze modele x2 i x4) niestety ciezko powiedziec o nich cow
wiecej dobrego niz ze ladnie wygladaja. Nie rozpoznawaly niekorych plytek
(zwlaszcza slabszych firm, ale z niektorych BASFow tez nie nagrywaly)
kumplowi jedna tez dosc szybko padla. Slaba korekcje bledow. CD-romy tez
maja slabe. Sasiadom zlozylem pare lat temu kompa z CD-ROMem Philipsa. Wtedy
sie jeszcze nie orietowalem, myslalem ze to dobra firma (w koncu
renomowana).Teraz pluje sobie w brode. Niemal od samego poczatku sa z nim
problemy. Nie czyta gorszych plytek, albo czasami trzeba kilka razy wyciagac
i wkladac CD. W pracy rez kiedys mialem Philipsa - z czasem czytal coraz
gorzej i gorzej az padl :(
Nie twierdze ze nie moze trafic Ci sie dobry model, ale ja bym nie kupowal
Philipsa lepiej wolniejszy model, ale innej firmy Plextor-drogi,Teac,Asus,
Yamaha, ew. LG czy nawet LiteOn

Pozdrawiam Yablon