Re: WentylatorPC

Autor: _MS_ (markuss_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 15:04:03 MET DST

Użytkownik "Paweł U" <kcuf_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> http://217.96.157.100/rpm/
> dokladniej

Wszystko fajnie tylko trzeba kręcić potencjometrem :)
a mi chodziło o układ startujący sam z ok.12V
i po paruset obrotach schodzący do ustalonego poziomu .
Np. jak wiem że zamiast 4k wystarczy mi 1,2k obrotów więc
dam mu powiedzmy 5V ale żeby startował z 12
bo sam może mieć problemy jak się nieco zabrudzi by ruszyć z tych 5V:)

Pozdrawiam Marek S.