Re: Duron Morgan 1Ghz czy dolozyc do 1.2 , DOKŁADNIE!!!

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 14:06:40 MET DST

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl> napisał w
wiadomości news:ab7tvb$21ld$1_at_news2.ipartners.pl...
> nie
> mimo
> 1240
>
> To trochę Cię podziwiam :-)
>
> Uszkodziłeś jeden , kupiłeś drugi i dalej podkręcasz ...
>
> To czy nie lepiej byłoby kupić odrazu AMD XP 1500 :-) i nie bawić się w
> podkręcanie :-)
>
> Ale do tematu.
>
> Mam Durona 1Ghz który niby ba 1.24Ghz przy 1.85V działa stabilnie. Chyba
> jednak nie mam płyty "przeznaczonej dla podkręcaczy" - Ecs K7s5a :-)
>
> Bo niby mój duronek działa stabilnie na 1.245ghz ale ... no właśnie ...

> [...]
Na XPka akurat nie bylo mnie stac w tedy mialem ok 270 zl na nowy proc, co
do stabilnosci to mysle ze powinnes dac mu 2V w tedy bedzie ok, tak mysle i
tyle...:) a zreszta Windows XP zamiast komunikatow o bledach czy cos tam..
resetuje wlasnie komputer... to mozna wylaczyc jak u mnie ale podwyz
napiecie ja przymocowalem dodatkowy rezystor opis jest na jakims www,
uzyskalem w ten sposob 2.05V.