Re: skanowanie tekstu

Autor: aleph (aleph_at_polanet.trzepak.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:32:58 MET DST

Użytkownik <abyssx_at_go2.pl> wystukał(a) co następuje:

> mam takie pytanko: czy mógłby mi ktoś powiedzieć jakiego programu
> używać do skanowania tekstu i który jest w miarę dobry? jeśli też
> ktoś ma jakiś link do czegoś takiego, to prosiłbym bardzo o pomoc.
>
> z góry dziękuję !!!

Prawdopodobnie chodzi ci o OCR, tu wygrywa FineReader w wersji >= 5.0, miłym
programikiem jest także Recognita także w wersji pow. 5.0. Korzystałem z
tych dwóch programów i mają mniej więcej taką samą wygodę obsługi,
skuteczność rozpoznania, itd.

Natomiast jeśli chodzi ci o skanowanie tekstu, jako grafiki, to nie ma
lepszego programiku niż Paint Shop Pro w wersji od 6 w górę. Zresztą i tak
wszystko jest realizowane przez sterownik TWAIN, więc obojętne jakim
programem będziesz to skanował.

Pozdrawiam.

Aleph.

--
PAMIĘTAJ: Tylko CRAY wykonuje nieskończoną petlę
w zaledwie cztery godziny

aleph(at)polanet.trzepak.pl