Re: Upgrade Biosu

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 13:06:08 MET DST

> Mam pytanie - czy upgrade Biosu może przynieść
> jakieś korzyści w np. stybilności systemu???
>
> Mam płyte Soltek SL-75DRV4 i wlasnie wyszedl bios 4.1 ...

Nie wiem jak to sie ma w przypadku tej konkretnie plyty, ale ogolnie
zdecydowanie TAK. W stabilnosci, w wydajnosci i w niektorych opcjach,
ktorych wczesniej poprostu nie bylo, niektore urzadzenia systemowe moga
niedzialac, a po upgradzie BIOSu nagle wszystko jest OK. Generalnie jesli
chodzi o BIOSy to uwazam, ze zawsze nalezy uzywac jak najnowszego... Chyba,
ze pojawiaja sie jakies nieoczekiwane problemy... Ale zawsze mozna zrobic
downgrade:)
Pozdrawiam!
MA