Re: soltek sl-75drv4 a tempertura proca

Autor: Sebek74 (sebek74_at_go2.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 12:16:54 MET DST

> Z tego co się orientuje, to (-) 55 st., oznacza, że nie jest tam
podłączony
> żaden czujnik. U mnie pokazuje pierwszą temp. 42 st., natomiast drugą
temp.
> pokazuje właśnie te minus 55, ale to dlatego, że nie mam tam podłączonego
> kabelka. Zdaje się, że to co Ci sandra pokazuje, to właśnie jest temp.
> procka mierzona przez czujnik na płycie. Mogę się mylić.

nie chce mi sie zdejmowac radiatora bo to troche meczaca robota (znaczy z
zalozeniem potem), ale mam wrazenie ze czujnik jest wlasnie pod procem i nie
potrzeba nic wiecej? ale moze sie myle? wprawdzie mam dodatkowy thermal
cable, ale jak go mam podlaczyc? mysle ze to do dodatkowego czujnika np do
badania temp. proca karty graficznej.