Re: Komputer nie widzi dysku.

Autor: Master Aikus IP (aikus_at_box43.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 09:50:32 MET DST

> Czy możliwe jest fizyczne uszkodzenie dysku przez wirusa?

Mozliwe. Slyszalem o wirusach ktore kaza glowicy skakac z poczatku na koniec
dysku i z konca na poczatek i tak dlugo az zarzna dysk... Ale to raczej nie
to. Bo to sie zadko zdarza. Ja raczej stawialbym na to, ze to byl czarnobyl,
ktory zwyczajnie zdjal partycje. Trzeba ja zalozyc, sformatowac i bedzie
OK.::)
Pozdrawiam!
MA