Re: zdechlina???

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 07:49:12 MET DST

Użytkownik Adam Gapinski <adas_at_artikon.dhs.org.NO_SPAM> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ab760t$k1d$1_at_news.tpi.pl...
> Witam!
> Dziwny przypadek mnie trafił dzisiaj:
> Płyta PC-chips M571 (Intel TXProII) + BIOS AMI
> Płyta ma zintegrowaną grafikę i dźwięk
> Po kilku uruchomieniach płyta zdechła, ale nie całkiem, bo:
> 1. jak podłączę stację dyskietek to zaharczy + wydaje piski i mruga flopem
> (bez przerwy)

bez przerwy ??? to chyba lekko nie dziala jak powinien !

> 2. jak włożę dyskietkę systemową - to samo, ale nie czyta systemu do końca
> (bo cosik za szybko by jej szło)

a jestes pewien ze w ogole czyta ??? czy w trakcie pracy napedu (odczytu)
są przerwy pomiędzy zaladowaniem kolejnych sterowników ???

> 3.jak stacja dyskietek odłączona to 8 pisków, przerwa, 8 pisków przerwa
> (z tego co pamiętam 8 pisków to grafika???)
> Grafikę na PCI i ISA wkładałem, ale trzeba wyłączyć zintegrowaną w BIOSie
> do którego nijak wejść nie mogę...

nie ma ZWORKA ????