Problemy z kompem

Autor: Ziomall (linda_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 07 May 2002 - 06:55:49 MET DST

cze, zawsze jak po kilkugodzinnej przerwie wlacze kompa to uruchamia mi sie
scandisk. System zamyka sie normalnie, nie ma zadnych komunikatow o bledzie.
Czasem tylko podczas korzystania z wingrozy wyskakuje jakis blad. A to, ze
Nero cos tam albo Explorator (najczesciej) albo jeszcze cos innego. Chyba
czeka mnie
reinstall. Mozna jakos tak odinstalowac winXP albo recznie pousuwac pliki
aby obeszlo sie bez formatu dysku? I jest jeszcze cos. Od pewnego czasu
kiedy kopiuje zawartosc CD z CD-romu i CDR jednoczesnie na HDD to po ok 3min
mam restart kompa. Wczesniej tego nie bylo. Moj dysk To IBM 60GXP 40GB
(wlaczony DMA). I tu wydaje mi sie, ze jest cos nie tak z dyskiem choc zaden
program nie wykrywa bledu. Spotkal sie ktos z czyms takim. Bede wdzieczny za
pomoc.

Pozdro
Ziomall