Jak włączyć DMA dla dysku?

Autor: MELOMAN (meloman.radio_at_wp.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 19:51:07 MET DST

Witam!
Jakiś czas temu kupiłem nowy twardy dysk. Wybór padł na SEAGATE ST340810A
(40GB). Problem w tym, że nie daje się uruchomić dla tego dysku trybu DMA
(zaznaczony ptaszek w Panelu Sterowania znika po restarcie systemu). Nowy
dysk pracuje jako Primary Master, a stary (ST34310A - 4GB, DMA chodzi bez
problemu) jest na Primary Slave.
Jak włączyć DMA dla nowego dysku?
Aha, moja płyta główna to A-TREND ATC6220. Nowy dysk chodzi ze sterownikiem
Ontrack ze strony Seagate'a, bo inaczej nie był wykrywany przez płytę.

Pozdrawiam

      MELOMAN
     GG: 1213154
 meloman.radio_at_wp.pl