Re: Negocjowanie cen w sklepach komputerowych.

Autor: KW (UsunTo_kwis_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 21:11:52 MET DST


Użytkownik "tt" <t-t1_at_niespamuj.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ab6fci$qe2$1_at_news.tpi.pl...
> jeżeli sklep daje możliwość negocjacji to świadczy o tym że ma wysoką
marżę
>
średnio jakieś 10%, więc jeśli z tego jeszcze "spuszczają" to samobójcy.
Inne wyjaśnienia to:
1. nie zakładają jakiegokolwiek wsparcia gwarancyjnego i pogwarancyjnego,
2. co trzeci podzespół/urządzenie i 1 na 10 akcesoria przechodzi przez kasę
fiskalną,
3. liczą na cud lub wydaje im się, iż walką cenową wykończą konkurencję.

Jeśli sklepy komputerowe mają się utrzymać i rozwijać, to jedynie zwyżka cen
o minimum 5% może im pomóc. Oszczędzać już nie ma na czym.

KW

*********
Sprawdz szacunki kosztow eksploatacji róznych drukarek:
http://www.alfabit.com.pl/?menul=2



To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 00:48:04 MET DST