zawiesza mi sie komp

Autor: Marta Okapa (rzaba20_at_wp.pl)
Data: Sun 05 May 2002 - 15:45:53 MET DST

Problem polega na tym ze co jakis czas zawiesz mi sie komputer. Moja
kompfiguracja to: Celeron 300 (a), 96 Mb ramu, sound blaster 16(ISA), s3
Virge - dx/gx pci (375/385) z 8mb ramu. Zawiesza sie bez zadnego powodu -
czasami gdy powieksza sie okna w windowsie a czasami gdy miedzy nimi sie
przechodzi. Instalowalem od nowa windowsa ale to nic nie dalo - obecnie jest
ME. DMA jest wlaczone- wiec to napewno nie to.
Czym to moze byc spowodowane?
P.S. Mam jeszcze jeden problem. Podlaczam drukarke (lexmark 1000 - dosc
stary) i komputer nie reaguje - nie chce sie wlaczyc windows - pojawia sie
siatka z napisem "burn in testing". Co to jest?
Za pomoc z gory dzieki