Re: P³yta ECS K7S5A plus Duron 1000 - czy warto?

Autor: aRKADIUSS (jarmuzea_at_wsisiz.edu.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 19:26:59 MET DST

U¿ytkownik "Dariusz Bacik" <dbacik_at_o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> dzia³a
> Przy niezbyt du¿ej obudowie - w±skiej, przy szerokiej nie ma takich
> problemów u³o¿enie pamiêci SDRAM przeszkadza we w³o¿eniu nagrywarki (która
> jest trochê d³u¿sza od "normalnego" CD-ROM-u) albo kieszeni na HDD.
> Dzia³a zauwa¿alnie wolniej od GigaByta na VIA nie pamiêtam w tej chwili

serio? zauwa¿alnie czyli ile? W grach moze 3-8 klatek na sekunde i co z
tego?? Jak masz geforca ktory generalnie w kazdym kompie nowym juz siedzi to
raczej watpie by strata paru klatek wp³ynê³a na spadek wydajno¶ci w grach,
bo i tak wyciagasz minimum 40-50 przy niezlych detalach.
Ja mam tnt/2 i nie narzekam a gram czasem w wolfensteina (rtcw).

> modelu - w grach oczywi¶cie, bo Office w ka¿dym przypadku dzia³a OK.
> Drobne problemy przy instalacji Win 98, po usuniêci strowników od d¼wiêku
> zainstalowaniu od nowa OK.
> Jako¶ specjalnie na ni± w tej chwili nie narzekam - poza wystaj±c±
> nagrywark± oczywi¶cie, ale wiêcej nie kupiê - uk³ad pamiêci jest dla mnie
> nie do przyjêcia.

ja mam waska obudowe, krótka ale z 4 kieszeniami 5'cio calowymi wiec cd-rom
i nagrywara siedza na samej gorze. I problemu nie mam.
W w±skich longach (obudowach) spokojnie 4 kieszenie mozna obsadziæ.

Arkadiuss