coś nie tak z cd

Autor: nuclear2001_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 06 May 2002 - 18:10:38 MET DST

po wymianie plyty głownej przestał działać napęd cd. nie wiem skąd się to
wzięło. nie jest to raczej wina płyty głównej, bo kiedyś na niej działało (prze
moment miałem inną) tylko napędu
oto objawy:
-po włożeniu płytki w windowsie nie rozkręca sie
-nie jest pokazany w "mój komputer" ani w menedzerze urządzeń
-w trybie awaryjnym nie widaćw "mój komputer" , ale widać w menedzerze urządzeń
-w dosie napęd jest widoczny, po włożeniu płytki rozkręca się, ale mie może
odczytać danych
-dioda się nie świeci.