win2k i oznaczenie dysku

Autor: jacasx (jacasx_at_kki.net.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 17:45:07 MET DST

Hej,

Mam następujący problem.
Kupiłem kontroler ATA-133, chciałem podpiąć do niego
dyski które używałem ze starym kontrolerem na płycie
głównej. I tu pojawia się problem:
Win98 startuje bez kłopotów w takiej konfiguracji,
natomiast Win2k wyrzuca tylko błąd:
"Nie można uruchomić systemu Windows 2000 z powodu
sprzętowego błedu konfiguracji" itd...
jak sądzę problem polega na tym, że dysk przestał być
widoczny jako C - jest widoczny jako któraś kolejna
literka...
jak można zmienić oznaczenie dysku w win2k ???
jak obejść ten problem ???
tak przy okazji co ze zmianą litery CD-ROMu - w
Win98 można to zrobić bez problemu - jak to zrobić
w Win2k ???

pozdrawiam, Jacek