Drivery do TYSTAR TY1764 nigdzie ich nie ma

Autor: AnkaS (inv.stona_at_fuw.edu.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 17:17:49 MET DST

Kupiłam stareńki monitorek 17" TYSTAR TY-1764.
Moze ktoś z kolegów miał taki monitorek i jeszcze ma drivery,
albo wie czym podmienić. Chetnie się dowiem ile on wyrabia.
Interesuje mnie z jakiego roku moze byc,
bo na tabliczce jest numer seryjny, ale roku nima.
Przegooglowalam co sie dalo, ale firma TYSTAR gobi cos innego,
a TYSTAR Electronics jakby juz nie istniało.
W różnych serwisach driverowych tez tego niema.

Chciałabym mu ustawic z 1024x768 i 85Hz,
ale nie wiem czy sie da.
Pozdrawiam Anka

--
poprawny adres                                stona-at-fuw.edu.pl