Re: Jaka płyta pod Athlon XP+

Autor: trzmiel (ach_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 15:11:12 MET DST

Użytkownik "Martinez" <martinez_at_ds1.agh.edu.pl> napisał w wiadomości
> Jak w pytaniu chodzi mi o dobrą płytę pod Athlona XP+1700.
> Kieruje się tym iż ma być pod pamięci DDR i nie mieć zintegrowanej karty
> dźwiękowej.Cena nie gra większej roli.

nie znam plyty pod ddry bez karty dzwiekowej ;-)
proponuje kupic MSI KT3 ULTRA z raidem lub bez wedle uznania i wylaczyc w
biosie karte dzwiekowa. Testy tej plyty znajdziesz miedzy innymi na
www.pc.com.pl i www.in4.pl Jezeli kupisz wersje z raidem i nie bedzie Ci
potrzebny sledz z wyjsciem optycznym to chetnie go od Ciebie wezme :-)

pzdr.
trzmiel