Re: Cholera jasna

Autor: JERZY MJ (jerzy_at_poczta.fm)
Data: Mon 06 May 2002 - 15:11:25 MET DST

Ja miałem już trzy takie przypadki... W jednym z nich kumpel zmazał sobie
tablicę partycji i utworzył jedną nową... Ale wystarczyło
a) troszkę pogrzebać w inecie w poszukiwaniu dokumentacji (o strukturze
partycji FAT32),
b) użyć jakiegoś WinHex'a (czy jakiegoś innego edytora dyskowego),
c) poprawne zlokalizowanie starych partycji i odczytanie ich rozmiaru,
d) cd-rom z linux'em (np. mdk 8.1 albo rh 7.2),
e) użyć linuxowego fdiska, utworzyć na nowo partycje (tam da się ustawić z
dokładnością co do 1 sektora) (trzeba uważać na typy partycji, partycję
aktywną oraz na partycję rozszerzoną oraz zawarte w niej partycjie logiczne)
f) uruchomić system z dyskietkistartowej windows'a
g) polecenie: fdisk /mbr
h) zrestartować komp i... gotowe !!!

Wiem, opisałem to trochę ogólnikowo, ale szczegóły mogłyby zająć naprawdę
spore kilobajty tekstu...

Michał :-)

Użytkownik <twarogo_at_yahoo.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:56fe.0000061e.3cd67714_at_newsgate.onet.pl...