Re: S3 Savage 4 - Overlay problem.

Autor: PeJot (skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 14:05:25 MET DST

Użytkownik Piotr Sala <wksz2k_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ab3n67$f6d$1_at_news.onet.pl...
> Mam Windows 98. Testowałem już większość referencyjnych sterowników i nic.
> Próbowałem sterownik Mr.F i nawet da się coś przez chwilę oglądać, ale i
tak
> się wiesza przy próbach zmiany wielkosci obrazu :( .

Używałem kiedyś pod Win98 zarówno Savage 3D jak i Savage 4
+ Aver Capture 98 - działało idealnie a jakie były colory w overlay'u.
Jak się przesiadłem później na TNT2 to był szok (niestety od zawsze
lubiłem FPP ;) Sterowniki do S3 ściągnąłem najnowsze oficjalne jakie
były w sieci. Napisz dokładnie jaką masz konfigurację.

PeJot