Re: ultracichy cooler

Autor: E.W. (ewalu_at_yahoo.com)
Data: Mon 06 May 2002 - 12:09:59 MET DST

...codegen...Kolega sobie kupil wlasnie taka: Codegen,srebrna (z tych
nowszych) ,300W ... niby w porzo..ale wentylator w zasilaczu raz dziala ,raz
nie dziala... I to mam do Codegenow.. Na liscie juz nie raz sie pisalo o
wadliwych zasilaczach codegena.

Osobiscie mam Tracera (138zl) i jest bdb - grube scianki ,0% wibracji ,
zdejmowalna tylko jedna strona - po przeciwnej sa zaciski na urzadzenia zeby
nie trzeba bylo wykrecac z obu stron.. Cichy,stabilny zasilacz. Dobrze
przemyslana konstrukcyjnie .Wzornictwo tez ladne (raczej standard bez
dziwacznych ksztaltow) ale to zalezy od gustu chyba Moim zdaniem rewelacja.