Kręcenie Durona 1200

Autor: MI (tunia01_at_ahoj.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 12:01:20 MET DST

Czołem
Mam płytę Shuttle AK31 V3.1 Durona 1200 i 128MB ramu (266MHz). Próbowałem
ten sprzet optymalnie ustawić. Najpierw przy fabrycznych ustawieniach
podkręcałem procka zmianą FSB a następnie kręciłem mnożnikiem i FSB. Efekty
były obiecujące. Udało mi sie go puścić na 9x133 i 8x150. Dalej nie
próbowałem bo przy tych ustawieniach przy maksymalnym obciążeniu temperatura
rosła do 56C. Na drugi dzień po testowaniu tego sprzętu (przy obu
ustawieniach) komp nie chciał się odpalić i trzeba było czyścić bios. Czy
napięcie rdzenia było za małe ? A i jest jeszcze jedna dziwna sytuacja po
przestawieniu procka na fabryczne ustawienia z Durona 1200 zrobił się z
niego Duron 1100. Dziwne prawda ? Jeśli macie jakies doświadczenia z
kręceniem tego procka to dacie znać.
Pozdrawiam
PS. na koniec oznaczenia tego procka
DHD1200AMT1B